nu vet ni .

jag och helena är snygga
och.. aa

det var typ det jag ville säga

Kommentarer
Postat av: tamara

hihi :D

2009-11-08 @ 22:55:58
URL: http://milestogo.blogg.se/
Postat av: Emma

sv:



vi har ju så mycket lika, både du pernilla och jag, och att vi känner i princip exakt likadant.

men fler än oss är det ju inte, som haft henne som mormor, eller iaf är det bara vi som känner likadant kring dom här minnena, när inte hon finns, inte vi, eller när vi sitter där och kallar våra barn för leffan, så försvinner ju allting. ingenting ser ju heller likadant ut där längre, så ingen kommer ju NÅGONSIN vara med om samma saker som vi varit. men det kanske är det som är det speciella. att vi fått vara med om något unikt.



som pernilla sa, så får vi inte glömma bort korpberget heller, hade du kott-kossor och barr-staket du med?



puss.

2009-11-09 @ 19:58:06
URL: http://torrkulspetspenna.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej där tjejen!

Den där godisskålen fanns när jag var liten oxå!

Skönt att läsa dina och Emmas minnen, ibland blir jag lite rädd att jag ska glömma "riktiga" mormor och bara minnas henne som hon är nu. Men jag tror och hoppas att allt det roliga man hade som barn med henne alltid kommer lysa klarast. Jag saknar henne så!!

Har heller inte varit och hälsat på på länge, inte sedan hon fyllde skäms. Tycker det är så svårt att se, höra henne så som hon är nu.



Många kramar!

2009-11-09 @ 23:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0